Vågar inte byta navelpiercing!

Igår i skolan kände jag att min kula till min piercing var borta så fick gå hela dagen och oroa mig över att piercingen skulle åka ut och att hålet skulle växa igen haha, men iallafall nu ser det jätte fult ut den är blå rosa och vit pga att jag inte vågar ta ut den så jag satt bara på en ny kula (har fortfarande läkepiercing eftersom jag inte hittat någon annan snygg jag vill köpa) Men till er som har navelpiercing, är det lätt att byta till ett nytt smycke? gör det ont eller är det trångt så man lär pressa igenom!? 

haha just nu ser det ut såhär... snyggt! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge har du haft den?
och man behöver inte trycka in den , kanske bara gör ont en liten stund men sen äre bra igen

2012-09-08 @ 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0