Sweetdreams

Ligger i sängen å pluggar också kommer pappa hem å är jätte arg för jonte ej låste dörren efter sig haha.. Mhm så berätta han att när mamma och han bodde i järbo och när dom kom hem ifrån jobbet hade det varit någon inne i huset det var snö spår i hela huset och att dom stack precis när dom kom hem , så vågade dom inte sova på flera månader och att dom var tvugna att ba baseballträ brevid sig osv fyfan vad läskigt jag skulle dött, tänk lixom om jag skulle va hemma själv så går jag ner till köket så står det en främmande man där med typ kniv och en mask för andiktet eller vad som helst åh gud mitt liv skulle vara förstört skulle aldrig kunna sova, men nu förstår jag ju vart han alltid blir så arg om man ej låser.. Mhm nu kommer jag tänka på det hela natten haha.. Men ska iallafall försöka sova nu, godnatt!! :love: Älskade du :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0