Ny dator tack!!!!!!!

ÅH SERIÖST! ÄR DET NÅGOT JAG HATAR SÅ ÄR DET FAN MIN DATOR!
på riktigt jag kan inte göra någonting kan knappt kolla på mina bilder utan att det ska lagga, kan inte lyssna på låtar utan att dom ska hacka upp, det tar minuter att öppna en ny internet sida, jag kan knappt blogga och ladda upp bilder, och det kommer alltid upp en ruta som frågar om jag vill stänga ner programen eller fortsätta och allt blir typ genomskinlig ni kanske inte fattar men seriöst fyfan vad drygt det är, PAPPA KAN DU SNÄLLA KÖPA EN NY DATOR!??!!? inte formantera om den för det funkar inte jag har gjort det 837371826 gånger och jag har haft den här datorn flera år!!!!!! Seriöst Gud ge mig en ny dator!! det här är typ jag just nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0