10 sanningar om mig

1. Jag har blivit jätte känslig på senaste tiden,inget jag tycker om direkt!
2. Jag är livrädd för getingar,humlor osv jag får panik när dom flyger nära mig!
3. Jag hatar när det är stökigt på mitt rum, blir genast på dåligt humör, haha!
4. När folk pratar med mig säger jag oftast va? även fast jag hörde vad dom sa.
5. Jag har världens bästa pojkvän & bästavän dom betyder allt för mig!
6. Jag är oftast skit dryg men jag tycker själv jag är jätte rolig haha!
7. Jag HATAR lök!!!!! det äckligaste som finns som går att äta!! 
8. Jag hatar mörker,att vara ute själv när det är mörkt är nog det värsta som finns eller 
om man är den enda som är vaken och ska gå på toa eller något skit läskigt! 
9. Jag vill bli smalare, hatar min kropp!!!
10. Jag har aldrig varit utomlands till något varmt land!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0