Woho!!

Åååh jag är så glad just nu! Har länge velat ha hjälp med det här så har jag fått det nu, har mejlat med en tjej från bloggerfy några dagar som har hjälpt mig att bytt email så jag kan logga in med min riktiga som jag använder nu eftersom den andra blev hackad eller något!?
Blev så glad när jag såg att hon hade skrivit nu kan du logga in med **** och ha samma lösenord som på ****, tack så mycket för hjälpen! :-D
'
Nu kanske ni undrar vad bloggerfy är för något, det är en sida man kan tjäna pengar på som bloggare, om du vill skaffa det så är det bara att klicka på annonsen högst upp i min blogg!
Så kan ni gärna klicka på dom understrykna orden också bara för att hjälpa mig lite! Puss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0