Sommarlovet är snart slut.

Imorgon börjar skolan igen, då börjar jag 9an och jag kan säga att jag verkligen inte längtar kommer bli så mycket jobb. Alla säger att dom längtar till skolan för att få träffa sin klass igen dock kan jag inte hålla med, visst det blir väl roligt men inte så att jag tänkt på dom varje dag ba åååh saknar min klass kommer bli så roligt att börja igen, för då ljuger jag ju, om någon i min klass läser det här så är de inge illa menat! men har ingen kontakt med någon i min klass förutom Amanda Jocke och min bror typ så det är väl inte så konstigt att jag känner som jag gör. Det ända pluset är att Ottilia kommer börja i min klass så det kommer bli as bra iallafall! Sen så ser jag inte direkt fram emot ett år med massa plugg knappt någon frihet, buhu :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0