sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

Jag och Josefin tog 7 bussen till stan och mötte upp dom andra vet inte ihåg vad alla hette men det var några stycken. Vi satt och tog det lungt sen var vi på cruisingen och så, hade väl en helt okej kväll frös som fan så det var väldigt skönt att komma hem! så var vi båda hungriga så det blev billyz och pizzor för oss den kvällen sov man bra! förresten så blev det slagsmål när vi stog och väntade på bussen, det var skit kul har aldrig sett sånt förut, dock så gick alla imellan hahaha!! :-D
Nu ligger jag i sängen och har nyss vaknat eller sandra spammande så jag vaknade utav det men nu ska jag bara ta det lungt,lyssna på declan och vänta på att jossan ska vakna pusss :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0