nymobil.se

nymobil.se en sida som har sjukt snygga iPhone skal! Dom säljer även mobiltelefoner, datorer och skal till andra telefoner till ett riktig bra pris. Dom har över 50.000 nöjda kunder. :-D 
När jag klickade in på tröck jag mig genast in på iPhone skal och kollade, jag hittade skit snygga skal! dom har så sjukt många skal som skulle passa till allting. Det finns med glitter,med något snyggt motiv bara om man vill ha det eller ett smidigt och rent silikon skal och mera såklart! 
Jag fastnade för det här skalet direkt! (på bilden) Det är rosa med glitter och hur snyggt som helst! Hade jag haft pengar skulle jag köpt det direkt, dock har jag inte fått mitt bb än. :-(
Och det som är ett plus i kanten är att det har en halskedja så då tappar man ju garanterat inte mobilen
också håller man reda på den väldigt lätt om man har den hängandes där!! 
Direkt länk till skalet tryck >HÄR< endast 169kr. Så behöver du något nytt iPhone skal så tycker jag verkligen att du ska besöka nymobil.se , jag tycker det var en jätte bra sida med mycket att välja på! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0