Nails

Seriöst jag måste sluta bia på mina naglar!!! :-O Dom är så jävla korta och fula visste inte ens att man kunde byta av dom såhär mycket, ni som känner mig vet hur dom ser ut och det är fan heller fint!! Men har bestämt mig för att sluta för det är så sjukt äckligt men det är as svårt! Någon som har nå tips på hur man kan hålla sig borta från att bita!? Tänk att ha såhär fina naglar som på bilden bryr mig inte om dom är äkta eller inte, men åhh måste sluta bita! Så skulle jag vela göra gelenaglar.. ska nog köpa och göra själv för det är fett dyrt annars!
 
8f78e26ebad111e1a9f71231382044a1_7_large
Tumblr_m5s1f6fwin1r04xe5o1_500_large
Tumblr_m0fjczpg8d1qm7k7ao1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0