gah, bad dream

Godmorgon! Fyfan vad jag har drömt läskig dröm!! :-( Det började med att jag och Sandra eller jag tror de var hon iallafall att vi hade varit på våran sommarskola här så skulle vi ta bussen till gävle för att göra någonting men vi missade den ett antal gånger och sen helt plötsligt var vi i gävle och skulle ta tåget någonstans, och det var en jätte stor och lång trappa som man skulle gå ner för för att komma dit tåget gick och runt om där så var det massa djupt vatten det var en sjö typ, och sen köpte vi en kort stubin och jag tror vi trodde gjorde så det gick snabbare om vi sprang osv, men vi tappa kontrollen helt typ och skulle hoppa ner till tåget men det drog oss ner till havet istället de blev svart typ och dom sa att om man har en kort stupin och hamnar i vattnet så dör man för man kommer inte få nå luft för den tar slut på nån sekund men sen helt plötsligt var vi på en till sommarskola här i gävle och fyfan vad hemskt de var vi kom inte undan och lärarna försökte våldta oss och allting smsade mamma men hon fattade ingenting haha ville att hon skulle ringa polisen men jag kunde knappt ha min telefon på utan att lärarna där skulle kolla men sen så var min syster tydligen hannah montana så då kom hon in på skolan där och då blev ju alla helt galen och gick till henne å ba woooow osv men sen när hon hade gått så blev allt kaos igen och dom var på en som fan och vi kunde inte göra något för då skulle vi dö typ... sen vaknade jag , okej det kanske inte låter så läskigt men tro mig det var skit läskigt kändes knappt som om jag drömde :-( Ingen orkade nog läsa men nu måste jag in i duschen snabbt pusss babys hoppas ni har sovit bättre än mig och inte drömt massa konstigt!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0