Äntligen hemma!

Åååh äntligen hemma!! Fyfan vad trött jag är!! Josefins syster skjussa mig till bussen halv 7 och bussen jag skulle ta gick inte fören halv 8, så jag tog 91an som gick 10 över 7 för jag orkade inte vänta, tog typ en timme att åka kändes som man åkte runt hela valbo och forsbacka trodde aldrig jag skulle komma till sandviken sen fick jag vänta i 20 minuter på resecentrum på bussen hem, och de värsta var att jag inte hade nå batteri i telefonen så jag kunde inte ha musik eller någonting. Men nu är jag äntligen hemma! Har så jävla ont i rumpan för bussarna var så jävla obekväma och hårda fyfan!!

Kommentarer
Postat av: amanda

dåligt fin!

2012-08-11 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0